A FRESH START

solskinn

Jeg har gått mye frem og tilbake med tanken om å starte en ny blogg. Begynne på nytt med blanke ark. Og som dere skjønner, bestemte jeg meg for å gjøre det. 

Så, hvem er jeg? Mitt navn er Frida, Frida Hustig for å være eksakt(tok en James Bond oppi hodet mitt der). Jeg går for øyeblikket det siste året mitt på videregående.  Jeg er en jente med store drømmer – gjerne litt for store til tider, og har mange interesser, de største av de, mote, fotografering og tegning. Hva som kommer til å dukke opp på denne bloggen vet jeg ikke. Alt jeg vet er at motivasjonen er på topp, og hodet er fylt med inspirasjon.

Follow my blog with Bloglovin

Legg igjen en kommentar

