COPENHAGEN

plane metro corner kaffe KJpinklifeholes havnkøben postersdinnertime

Forrige helg tok Kaja meg med på en overraskelses tur til København! Jeg fikk vite datoen vi skulle reise, men ble ikke fortalt hvor vi skulle før  vi var på flyplassen. Kan ikke beskrive hvor mye jeg gikk å gledet meg hele uken. Var så spent. Vi reiste tidlig søndag morgen, så vi fikk med oss hele dagen. Og må si, København var virkelig et flott sted, utrolig koselig. Vi vandret rundt i gatene, dro på Tivoli(KJ klarte å få meg med på alt utenom én ting – litt pyse), spiste god mat, blant annet sushien dere ser ovenfor. Og når vi kom tilbake på hotellet på søndag var ikke klokken blitt så veldig mye, men vi var helt utslitt. Ble en forsåvidt tidlig kveld på oss, men var like greit, for hele mandagen ventet på oss også.

trykk på bildene for å forstørre dem. 

følg bloggen på facebook

Legg igjen en kommentar

