FRISK VÅRLUFT OG MINDRE REGN

bikeridinghellahblownawayromelifecolorsmusikkbutikk

bilder fra i fjor

Kjenner jeg gleder meg til varmere tider. Frisk vårluft og mindre regn. Bli mer kreativ med klærene mine, og slippe å drasse på de tykke vinterjakkene. Fram med solbriller og slitte converse sko, haha. Gleder meg til å kunne ta bilder av de folkefylte gatene i byn, og fylle opp albumene mine med fargerike(not, blir mest svart og hvitt) bilder. Jeg har ikke vært så flink til å bruke kameraet i det siste – mest på grunn av været, og et ikke så varierende miljø. Det å bo ute på landet inspirerer meg ikke så mye, og tror bloggen hadde blitt veldig kjedelig om jeg hadde lagt ut bilder av trær og busker hele tiden. Så nå venter jeg bare på våren. Gleder meg virkelig. Og snart er lappen i boks, så da kan jeg heldigvis ta meg kjøreturer til noen spennende steder og få noen flotte bilder igjen på bloggen.

 

 

Legg igjen en kommentar

