FOREVER B/W

bwinspoloveit

bilder fra weheartit og 490tx(anbefaler virker å sjekke denne siden)

Klasseturen min nærmer seg, og jeg gleder meg så innmari mye. Det skal bli masse god mat, flotte opplevelser med den herligste klassen og ikke minst, mye fotografering og filming(selvsagt i svart og hvitt). Så nå fyller jeg både dataen og hodet med inspirasjon og forbereder meg på en bra tur. I fjor fikk vi oppleve Roma, og i år går turen til… vel, det venter jeg med å si. 

 

Legg igjen en kommentar

