MINE PLANER TIL HØSTEN

De tre siste årene har gått mye fortere enn forventet. Plutselig er jeg på mitt siste år på vgs, jeg har få måneder igjen ilag med klassen min, før vi alle velger noe nytt og går hver vår vei. Jeg trodde jeg hadde lengre tid på å bestemme meg, men før jeg fikk tenkt tanken så er jeg blitt nødt til å finne ut hva jeg vil gjøre til høsten. Egentlig så hadde jeg alle planene klare. Det var like før jeg søkte meg på et 4 måneders studie i New York, men fant ut at det ikke var veien å gå. Og der satt jeg plutselig, helt blank, og hadde ingen, ingen anelse om hva jeg ville gjøre. De to siste månedene har gått til mye tenking, søking og frustrasjon. Det er jo også nesten for mange til å velge imellom for tiden, noe som gjør hele prosessen mye vanskeligere. 

Processed with VSCOcam with b1 preset

Men..

Siden jeg var 12 år har jeg villet gå inn i motebransjen, eller har villet bli motedesigner. Ikke har jeg tenkt på at det finnes andre muligheter innenfor den verdenen. Tenkte heller ikke på at det var noe vanskelig å bli det(noe jeg har forstått de siste årene). Nå er ikke så sikker på at det å bli motedesigner er det eneste jeg vil. Etter å ha søkt i hytt og pine på ulike studier, så ser jo jeg at det er jo så utrolig mange andre ting innenfor det bransjen som jeg kan jobbe med, og mange flere muligheter enn jeg trodde. Motebransjen i Norge er kanskje ikke så stor, og det er en tøff bransje fra før av, men er klarer ikke å tenke på noe annet jeg vil innenfor. Akkurat nå så virker det som at SoFi er plassen for meg å studere videre på. Enten blir det motedesign eller moteindustri  som går over 2 år *trommevirvel* i selveste Oslo – byen som frister minst å flytte til(beklager). Jeg er enda usikker, men kanskje det kan bli bra?

Hva er dine planer til høsten?

Legg igjen en kommentar

