WORK WORK WORK

promarkermirrorsaywhatwork

Dagen har gått til Identitet oppgaven vi har i design, og over ser dere noen av skissene mine. Jeg har valgt den røde løper som identitet, og prøver dermed å komme opp med de flotteste kreasjoner. Stilen min er egentlig veldig minimalistisk, så det blir litt utfordrende å tenke farger, glitter og glam denne gangen. Ellers så holder jeg på å søke på ting til høsten. Det blir spennende å se hva som skjer! Akkurat nå så håper jeg på København.

2 Comments

  1. Kjempefine modelltegninger!!! Jeg skal være lærling i Kjole- og draktsyerfaget til høsten. Lykke til med valget, det ser ut som du passer godt til faget så det ordner seg nok☺️

    Lik

Legg igjen en kommentar

