LONDON RANDOM

bananabricksbusinessskirtsignnewspaperholelondonnighttrekant

Kunne gjerne tenkt meg tilbake til London akkurat nå. Jeg trenger inspirasjon. Jeg trenger mennensker i travle gater, kunst og gatemusikk. Begynner å kjenne skolestresset. Virkelig. Jeg har så mye å gjøre at jeg får vondt i hodet å tenke på alt. Det har blitt ekstremt lite søvn denne uken, og jeg har ikke fått tid til pause i det hele tatt. Har arbeidet med oppgaver fra jeg har kommet hjem fra skolen – middag – og fortsatt arbeidet til langt på kvelden. Utrolig slitsomt. Særemne skal inn til neste uke, og jeg har skrevet 2 setninger. Ønsker meg selv lykke til, og håper jeg kan holde meg våken på skolen.

2 Comments

Legg igjen en kommentar

