BRAIDS AND LEATHER JACKET

Processed with VSCO with b1 preset

Det er så mye jeg skulle ønske jeg kunne. Av og til så er jeg for flink til å banke på døren til drømmeverden og ta meg en kopp te der. Og det er nettopp det jeg gjør nå. I skrivende stund hører jeg på Waltz fra Nøtteknekkeren og drømmer meg bort i få sekunder at jeg kan danse ballett. Det jeg egentlig burde tenke på er hvordan Thor Heyerdahl sin ekspedisjon med Kon-Tiki endret han som person, og hvorfor Elizabeth Gilbert valgte å reise fra alt hjemme i New York og legge ut på en ett års lang reise – alene(noe jeg fullstendig forstår at noen kan gjøre, uansett. Vel, som dere kanskje skjønner, så er ikke motivasjonen helt tipp topp for å skrive 5 sider til på særemnet. Men det kommer nok til å gå bra!

Processed with VSCO with b1 preset

Som dere ser ble det fletter på meg i dag – jeg jubler over at håret mitt er blitt langt nok igjen til å kunne skvise sammen noen fletter på hver side. Og jeg bare måtte kjenne den tunge skinnjakken på skuldrene mine i dag. Elsker den. Mamma sin gamle MC jakke. Virkelig en stor favoritt – men er uheldigvis alt(alt) for stor og ikke minst tung til å kunne gå med til vanlig. Så jeg får nøye meg med å kunne bruke den når det skal bli tatt bilder.

Processed with VSCO with b1 preset

Ha en superduper kveld! Håper du ikke må sitte inne i finværet og skrive på kjedelige oppgaver som meg.

 

Legg igjen en kommentar

