GODE NYHETER

roserProcessed with VSCO with b1 presetdetailsrose

Forrige helg fikk samlet den beste gjengen og endelig feiret bursdagen min! Var en veldig kjekk kveld. Og godeste Irmelin gav meg blomster – noe jeg satt veldig stor pris på, for jeg har bare fått det én annen gang i mitt liv, som jeg kan huske, haha. 

I går så fikk jeg noen veldig gode nyheter, og jeg gleder meg til å kunne fortelle dere hva det er, men først må jeg nok la familien min vite det først. Så stay tuned!

2 Comments

Legg igjen en kommentar

