JEG SKAL FLYTTE

flyawayFor øyeblikket så er jeg over gjennomsnittet glad, nervøs og utrolig spent på samme tid. Jeg skal nemlig flytte til København! For noen dager siden fikk jeg vite at jeg hadde kommet inn på skolen jeg hadde søkt på, nemlig Margrethe-skolen i København. Om bare tre måneder befinner jeg meg i en leilighet, i en helt ny by og begynner på min bachelorgrad i motedesign. Jeg kan nesten ikke tro det. Akkurat nå så sitter jeg med en følelse av at alt kommer til å gå bra, og jeg bare gleder meg til å komme i gang. Tenk at jeg skal tilbringe de neste 3 årene mine i Danmark. Jeg som så vidt forstår dansk, haha. Så det gjelder for meg å se på mange danske filmer og serier og prøve å lære så mye som mulig i løpet av sommeren. Men først – jakt etter leilighet. Herlighet så spennende dette blir.

Jeg tar i mot alle mulige tips som kan være nyttig, trenger informasjon om alt i fra boligjakt til gode restauranter og hvordan København er som by. Alt jeg vet er at jeg trivdes veldig godt da jeg var der ilag med Kaja. Tenk, da jeg var der i fjor så var planen min å reise til New York. Jeg hadde ikke tenkt tanken på å kunne studere i Danmark. Men, se hvor jeg er nå. Dette blir så bra!  copenhagenmovebicycle

 

4 Comments

  1. Herregud så spennende, helt rått at du flytter så langt for å følge drømmen din!! Stå på gurl ❤❤❤

    Lik

Legg igjen en kommentar

