TID FOR Å SLAPPE AV

sunsetdown

Jeg blir aldri lei av vakre solnedganger. 

De to siste ukene har gått til jobb – og det gjenstår én uke igjen. Dermed har det ikke blitt så mye tid til å oppdatere bloggen, pluss at jeg har stresset noe voldsomt med å finne leilighet i Køben. Nå ser det heldigvis ut til å kanskje kunne ordne seg. Heldigvis er det helg nå, og jeg kan slappe av en god stund. I morgen skal jeg virkelig sove ut, for det trenger jeg. Føler at jeg bare har fått tid til å lukke øynene mine i 2minutter før jeg må stå opp for å gå på jobb. Nei, jeg er virkelig ikke en morgenperson lenger. Men, selvsagt skal jeg også bruke fritiden jeg har nå til å begynne så smått å se gjennom saker og ting, pakke litt og gjøre ting klart for flytting. OG, jeg skal male. Har fått en ting for akvarell nå.

 

 

 

1 Comment

Legg igjen en kommentar

