LEILIGHET: CHECK!

instagramNå begynner jeg å kjenne på kroppen at det nærmer seg flytting. Jeg er ekstra urolig, stresser over at jeg har liten tid, ler, griner, tenker mye. Vet ikke om jeg er klar, men jeg er uansett nødt til å bare hoppe i det. Jeg har endelig fått ordnet med leilighet, så kan heldigvis krysse det av listen. Om to uker er jeg på vei til København. Selv om hele kroppen sjelver av nervøsitet, så kommer det til å bli så godt å komme seg bort og oppleve et helt nytt sted!

Det er mye som skal gjøres de to neste ukene, og jeg klarer ikke å holde bloggen oppdatert hver dag. Akkurat nå så fokuserer jeg på å klare å komme meg ned til København, og så skal det bli bra igjen. Men følg meg på instagram, der kommer en oppdatering eller to mer! @fridahustig

 

2 Comments

Legg igjen en kommentar

