CHOP CHOP

Processed with VSCO with b1 presetProcessed with VSCO with b1 presetProcessed with VSCO with b1 preset

Det er SÅ deilig å endelig ha kort(ere) hår igjen! Jeg tenkte lenge at jeg ville spare til langt hår, men fant ut det ikke var noe jeg gadd å vente på – og håret var rett og slett blitt stygt. Var virkelig på tide å gjøre noe. Nå er det både blitt litt lysere og tuppene er myke igjen. Nå gleder jeg meg til at sjampoen og balsamen varer litt lengre.

Om du vurderer å klippe deg kort – GJØR DET! Det er fantastisk. Og om du ikke liker det, så vokser det ut igjen. Verre er det ikke.

 

Legg igjen en kommentar

