KØBENHAVN

MIRRORORANGESTRÆDEREDSHIRTBICYCLE

De siste ukene har vært ekstremt stressende og kroppen har vært nervøs 24/7, men jeg er endelig komt meg på plass i København! Det å flytte er ikke bare bare, spesielt når du skal utenlands. Det har dukket opp flere ting de siste dagene, som jeg en gang ikke hadde tenkt på at jeg måtte ordne med. Nå er heldigvis det meste på plass. Rommet er innredet, mobilen funker og internettet kom på plass for noen få timer siden.

Jeg trodde det skulle være skumlere å være her helt alene, uten å kjenne noen, men det går faktisk bedre enn forventet. Men, så er jo jeg også en person som stresser litt for mye av enkelte ting. Leiligheten ligger veldig sentralt. 10 minutter med S-tog og jeg er midt i byen. Stranden liggen en 5 minutter gåtur unna meg, og matbutikken er rett rundt hjørnet. Kan det bli bedre?

Legg igjen en kommentar

