GLEDER MEG.

vintage-down

//jakke&t-skjortevintage/kjolemonki//

Det er andre dag av Copenhagen Fashion Week, og det var tid for noen av studentene på Margrethe-skolen å vise fram sine kolleksjoner på rådhuset. Utrolig spennende å se hva de har fått til! Virkelig interessant å se hvor forskjellige ideer, tanker og inspirasjons kilder de ulike har. Jeg gleder meg bare enda mer nå til det er min tur å vise avsluttnings-kolleksjonen. Men det er masse annet spennende som skal skje før den tid, det er så utrolig masse jeg kommer til å lære meg de neste 3 årene på Margrethe-skolen, og jeg gleder meg ekstremt mye! En drøm som blir virkelig.

Legg igjen en kommentar

