ROMMET MITT

roomtour

Høyt i taket. Hvite vegger. Masse lys. 

Det er så utrolig deilig å endelig ha sitt eget sted. Jeg kan innrede det akkurat slik jeg vil – kan ikke huske hvor lenge jeg har drømt om det. Selv om jeg har bodd her i mindre enn én måned, så har jeg hatt 3 turer til Ikea, og flere skal det bli. Med så store hvite tomme vegger, trenger jeg absolutt litt rammer opp på veggene. Vinduskarmen skal også fylles med flere blomster. Trenger litt farger.

Det å finne et sted å bo i København er absolutt ikke lett, så jeg har vært utrolig heldig med hvor jeg er endt opp. Leiligheten ligger 3 minutter unna stranden, og det tar 10 minutter med toger inn til indre by. Bedre kan det ikke bli. Det neste jeg tenker er så skaffe meg er en sykkel. Det har man absolutt bruk for i denne byen.

 

 

 

2 Comments

Legg igjen en kommentar

