SEPTEMBER.

coctailseptemberywllowDet sies at tiden flyr når man har det gøy. Noe som stemmer. For i morgen er det én måned siden jeg kom til København, og jeg skjønner virkelig ikke hvor tiden ble av. Det har skjedd noe nytt hver eneste dag(unntatt i går, er blitt syk, så måtte bli hjemme hele dagen). Tror jeg har fått gjort mer og opplevd mer denne måneden enn hva jeg har gjort det siste halvåret.

København er helt annerledes i fra hvordan jeg er vandt med å bo – annerledes på en veldig god måte! Jeg trives så mye bedre jeg. Atmosfæren i denne byen er så behagelig, og er føler meg komfortabel her. Jeg har virkelig lengtet etter å ha det slik.

Nå skal jeg lage meg en ingefærshot, prøve å bli helt frisk, før jeg fortsetter på maleriet jeg begynte på i går. Ha en super dag! 

2 Comments

Legg igjen en kommentar

