ALT FØLES BRA

newjeans

I går unnet jeg meg selv noen nye klær, og jeg gledet meg til å kunne stå opp i dag tidlig for å ta på meg mine nye jeans. Det er ikke så mye som skal til for å gjøre meg glad disse dager. Før så hadde det plaget meg at jeansene ikke var helt tettsittende, men nå, med en gang jeg tok de på, jeg følte meg så fin! Så hurra til nye bukser, og at jeg endelig føler meg komfortabel i mine egne bein. Jeg har i alle år hatet hvor tynne de er, og stresset over at de leggene aldri har blitt noe større. Men det er noe med Køben, plutselig føles alt bra.

1 Comment

Legg igjen en kommentar

