sleep or cry.

always

Fredag. Helg. Sleep or cry listen min er på ørene. Akkurat nå har jeg det bare helt supert. På kvelder som denne er den listen perfekt å høre på. Den er fylt med sanger som rett og slett fyller hodet med så mange ulike tanker og ideer. Det er helt sykt. Føler jeg kunne ha skrevet en bok nå. Vet ikke hvor mange notater og uferdige word-dokumenter jeg har liggende på dataen. Det er SÅ mye jeg aldri har postet her på bloggen. Jeg har alltid noe jeg vil skrive. Noe jeg vil få ut. Jeg har mye på hjertet. Kanskje jeg en dag velger å la dere lese det, men ikke i dag. 

Legg igjen en kommentar

