NYTER HVERT SEKUND

madogkaffe

Jeg er så innmari glad for at jeg har muligheten til å studere og bo i denne byen. Jeg nyter virkelig hvert sekund, og setter så pris på alt jeg kan gjøre her.

Denne helgen hadde jeg ingen planer, så når jeg våknet opp til en melding, hvor roomien min lurte på om jeg ville bli med til byen for å spise frokost med de andre, kunne jeg ikke annet enn å si ja! Turen gikk til Mad og Kaffe, hvor vi ble ventende en lang stund før vi i det hele tatt fikk oss et sted å sitte. Det var derimot verdt å vente, for frokosten der var supergod. Og med en frisk fersken iste ved siden av, da kunne jeg ikke klage. «Fy satan hvor har vi det godt» bildet beskriver godt hvordan jeg føler det.

og, bare se på dette da..

img_7322

 

Legg igjen en kommentar

