PRØVE NOE NYTT

yellowandblue

Det er to ting jeg tenker når jeg ser på disse bildene. 1) Skulle ønske jakken var min. Takk til Synne som lar meg låne den! 2) Jeg trenger en tur til frisøren. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg blir så fort lei av håret mitt, og vil hele tiden prøve noe nytt. Liker å se fresh ut. Bare at denne gangen vil jeg virkelig prøve noe nytt nytt. Vet ikke hvor mange ganger jeg skal si det, men det er noe med denne byen. Jeg tør å gjøre mer. Eksperimentere. Jeg tør å være meg selv, fullstendig, endelig. Man blir så mye lykkeligere da.

Legg igjen en kommentar

