SOLSKINN OG NYHAVN

gr8day

På lørdag var det solskinn her i Købehavn, så jeg og Anette(min roomie) dro til Nyhavn for å spise lunsj, som var utrolig koselig! Vi slappet bare av, snakket, vandret rundt og tok bilder. Elsker slike dager, hvor man ikke har noen spesielle planer, og bare tar ting som det kommer, stresser ikke. Det er noe jeg merker veldig godt her, at jeg nesten aldri stresser. Det er en så avslappende atmosfære her, uansett hvor du befinner deg.

Jeg merker at jeg ikke har vært så flink å ta med meg kameraet de siste to månedene, men skal prøve å bli flinkere. Og så har jo jeg så lenge hatt lyst til å begynne å filme, men om det blir noe av, er jo et godt spørsmål.

 

 

 

Legg igjen en kommentar

