FOR ET LIV

Processed with VSCO with c1 presetProcessed with VSCO with b1 presetProcessed with VSCO with c1 presetProcessed with VSCO with c1 presetProcessed with VSCO with c1 presetProcessed with VSCO with c1 presetProcessed with VSCO with c1 presetProcessed with VSCO with c1 presetProcessed with VSCO with c1 presetProcessed with VSCO with b1 presetProcessed with VSCO with c1 presetProcessed with VSCO with c1 presetVakre solnedganger. Nye venner. Kaffe. Vin. Vind. Sykkelturer. Hygge. For et liv. 

Jeg begynner å like smaken av kaffe mer og mer, og hvitvinen er byttet ut med rød. Jeg går aldri på den samme kaféen eller resturanten to ganger, prøver alltid noe nytt(med mindre det er snakk om Papirøen). Fra mandag av begynte jeg å sykle til skolen, noe som vil si 11km på sykkel hver dag. Greit nok, alt er flatt her, men når vinden kommer, herlighet, det er en treningsøkt! Det er mye nytt på kort tid. Kan ikke tro at det er to måneder siden jeg kom hit. Jeg spydde kanskje de 3 første dagene jeg kom hit, for jeg var så nervøs, og jeg klarte ikke å spise. Men herlighet så godt jeg har det nå! Det merker jeg på alt jeg skriver og. Har jeg nevnt noe negativt med å bo her enda? Det er hvert fall så godt å faktisk glede seg til å stå opp hver dag. Spise frokost. Og bare la dagen begynne.

 

Legg igjen en kommentar

