PERFEKT HØSTDAG

breakfast

09:15 Våken. Klar for frokost. Jeg er alltid klar for frokost her i Køben.
Det pleide å være et måltid jeg hatet. Gresk yoghurt, müsli, banan. Og
selvsagt ser jeg på Downton Abbey mens jeg nyter morgenstunden.

ready

10:15 Sminket og klar. Nå må jeg bare finne på noe å gjøre i dag. Jeg
hadde ikke forventet å våkne opp til sol. Det er ferie og de få personene
jeg kjenner i denne byen er reist bort. Hva gjør man da?

autumnbeachocean

11:15 På en så perfekt høstdag som denne, kan jeg ikke tilbringe tiden
min inne. Jeg kom meg ut. Og når man bor rett ved en strand, da må man 
nyte utsikten. Var så deilig å bare sitte seg ned på en benk, kjenne solen
varme ansiktet og høre på sjøen skvulpe.

drinkup

12:15 Pause. Cola og hører på en ny favoritt - wouldn't it be good, Danny
Hutton sin versjon.

leafshost

13:15 Sykkeltur alene til Fælledparken. Det er så fint der. Og så stort! 
Det er så godt å kunne finne roen på slike plasser. Sitte alene, i
stillhet. Lese en bok. Ta livet med ro. Jeg elsker at jeg har muligheten
til å gjøre akkurat det. Og i dag var en perfekt dag for å bare være 
alene, og nyte roen. Se på de vakre fargene som kommer. Høre på god
musikk. Det blir ikke bedre enn det.

camera

16:15 Hjemme igjen.

 

Legg igjen en kommentar

