ALT JEG TRENGER

bb

2 1/2 sesonger av Downton Abbey er blitt sett. Minst 13 kopper med 
chai latte er blitt drukket opp. Venninner fra Norge er kommet, og dratt 
igjen. Pizza. Vin. Hygge. Jeg har blitt litt bedre kjent i byen. Møtt nye 
mennesker. Sovet - mye. Klarer ikke helt å bestemme meg om det føles ut 
som at ferien har vart i evigheter, eller gått alt for fort. I morgen er 
det tilbake til skolen, og jeg gleder meg faktisk. Det er det som er så 
deilig med å studere med noe du virkelig brenner for. Ser fram til en ny 
uke. De timene som har gått til filmer, tumblr og weheartit i ferien har 
faktisk gitt meg noe. 
Inspirasjon og motivasjon. Alt jeg trenger.

think

Legg igjen en kommentar

