SE MER AV BYEN

artbrickcarolinewalkbuildingsvinatgeclockdinnershoedaynight

Det er så mye å se i denne byen, og jeg har virkelig savnet å bare vandre rundt og utforske nye steder, slik som jeg gjorde da jeg nettopp hadde flyttet hit. Alt var nytt og spennende. Ting er fremdeles spennende, men ikke så nytt, da jeg som oftest vandrer rundt i indre by hver gang jeg skal noe. OG jeg går jo på skole midt i Strøget, så jeg får sett det stedet mer enn nok, haha. Det er jo så kjekt å få sett mer av denne byen – så, i går tok jeg og Caroline oss en liten tur utenfor indre by, fikk sett enda flere flotte bygninger og fant oss en ny vintage butikk! Det er SÅ mange gode vintage butikker her, det er helt fantastisk! Vi endte opp i indre by igjen til slutt, og spiste god lunsj på SPIS, som ingen av oss hadde prøvd før. Var et ganske koselig og lite sted!

 

Legg igjen en kommentar

